Festa del 10è aniversari

Des d’aquest espai volem donar les gràcies a totes les persones que van participar a la festa del 10è aniversari de la nostra escola: families, alumnes i ex-alumnes, personal no docent, mestres i ex-mestres, autoritats i totes les persones que vau venir a celebrar amb nosaltres aquesta data tan significativa.

Vam viure moments molt emotius, vam poder parlar, les nenes i nens van jugar als inflables, vam poder veure una mostra dels projectes interdisciplinaris amb QR,  i també vam veure fotos d’altres anys, entre altres mostres.

A les 12 del migdia vam fer “La mascletà” tradició del país Valencià, origen de vàries mestres de l’escola, que simula el llançament de petards per a inaguar la festa. Per si us la vau perdre, aquí la teniu.

Si voleu compartir les vostres fotos de la festa, envieu-les, siusplau, a:

administracio@elscossetans.com, i en farem un vídeo que publicarem a aquest web.

Moltes gràcies!10 aniversari pintat