El Carnaval

CARNESTOLTES A LA VISTA

Divendres passat,  17 de febrer va arribar a l’escola la reina Carnestoltes,  de manera molt divertida i amb ganes de gresca.

Els alumnes de sisè van ajudar-la a llegir el pregó, on ens van donar la primera ordre:

-Dilluns amb perruca hem de venir.

Esperem impacients aquesta setmana que serà molt divertida.

Durant aquesta setmana els nostres companys de sisè ens han dit les ordres de cada dia. Dimarts vam venir amb pijama, dimecres amb ulleres divertides, dijous amb pentinat divertit i demà divendres amb la disfressa dels nostres projectes.

A més a més estem molt contents, la setmana passada ens van anunciar que Ainhoa Maria, una alumna de la nostra classe, havia estat finalista en el concurs de dibuix pel cartell de carnaval de Cunit.

La classe de tercer et donem l’enhorabona!!! ETS UNA ARTISTA!
3r-b

carnaval