CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

Aquesta setmana a l’escola se celebra els quarts de final del certamen de lectura en veu alta. En aquest certamen participen voluntàriament els nens i nenes de cicle superior, 5è i 6è, de l’escola. A l’escola se celebra els quarts de final del certamen amb tots els participants que volen. S’elegeix als nens i nenes que ho fan més bé i que participaran a la semifinal que es farà a l’escola d’aquí a dues setmanes. En aquesta semifinal s’elegirà al representant de l’escola que participarà en el certamen que es realitza a Tarragona, i on es farà la final amb els representants de totes les escoles participants.

A classe hem practicat com fer una bona lectura en veu alta. Ens han ensenyat que hem de tenir en compte moltes coses: Hem de vocalitzar, saber comunicar, saber interpretar (però tenint en compte que és una lectura i no pas teatre), el ritme i la velocitat, la postura, la pronúncia i l’entonació.

Nosaltres ja estem preparats! Molta sort a tots els participants!

Els nens i nenes de 6è B

certamen

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *