Celebrem el dia de la Pau

El Dia Escolar de la Noviolència i la Pau se celebra cada 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi. El va impulsar el 1964 l’educador, poeta i pacifista mallorquí Llorenç Vidal.

Durant aquesta jornada, escoles, instituts i centres educatius d’arreu del món organitzen diferents activitats per difondre els valors de la Noviolència i la pau.

L’escola va deixar de banda les seves feines habituals per dedicar la jornada a fer activitats relacionades amb la pau. Però no volem que aquest sigui un dia més de paraules, dibuixos, fotos i cançons que acabem oblidant. Volem que la pau sigui una sensació viva en les nostres activitats diàries. I això serà possible si aconseguim ser competents en la pau, és a dir, si sabem generar-la en el batec del dia a dia.

Aquestes son algunes de les activitats que hem organitzat:

Ha estat un dia diferent on hem gaudit d’activitats, germanor i un ambient festiu però relaxat.

Els alumnes ens han demanat de celebrar més festes de la pau.

Donem les gràcies a la comissió de convivència per fer possible la celebració de la primera festa de la Pau a la nostra escola.