CARNAVAL

La setmana del 17 al 21 de febrer  vam celebrar a l’escola la festa de carnaval. Per preparar aquesta festa vam tenir l’arribada del carnestoltes que ens va donar unes ordres per seguir. Després durant la setmana vam gaudir molt pintant una màscara gegant per la decoració del pati. Dijous vam sortir a les pistes per menjar la truita i finalment va arribar el dia 21. Vam començar el dia molt emocionats, tots disfressats d’allò que més ens agradava, vam estar gaudint al matí pintant una mandala, jugant a la classe  i fent gresca al pati amb una actuació molt divertida que va organitzar l’AMPA.  A la tarda vam fer la rua per a les famílies i vam marxar molt contents a gaudir del carnaval.

L’alumnat de 4t B

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *