ALVOCAT ¿COM PLANTAR EL SEU PINYOL?

Els alumnes de 2n estem treballant les plantes i ja que des de petits sempre hem plantat llegums, volíem provar i experimentar amb altres llavors. A 2nB, donada la mida de la llavor, hem escollit el pinyol de l’alvocat.

Sabem que, amb aquest experiment, podrem observar molt bé el procés de la germinació que hem après a medi.  Dins el pinyol hi ha un embrió que, en condicions òptimes, traurà arrels. Un cop estiguin les arrels fora, ho podrem plantar en un test. Amb les arrels agafarà els nutrients (aigua i sals minerals) i amb els primers brots verds podrà fer la fotosíntesi.

Ens ha estat un experiment molt interessant.

I mireu per on, que ja ens agrada l’alvocat a tots!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *