P5-1R. TALLER EXPRESSIÓ ORAL NÚM.2

En aquesta segona ronda de tallers d’expressió oral, hem fet tres activitat diferents. En un dels tallers, hem fet jocs de parelles. Hem anat a l’hort i al menjador de l’escola i hem acabat a la classe de P5 fent papiroflèxia. Per anar d’un lloc a l’altre hem aprofitat per pensar rimes, cantar, sentir…

En el segon hem jugat a la botiga, ens hem divertit d’allò més fent de venedors o venedores o de clients i clientes que anàvem a comprar a la botiga amb el carro de la compra. Tot això utilitzant les estructures correctes de salutació, comiat, esperar i/o demanar el torn i vocabulari adequat a aquesta temàtica.

I en un tercer taller, ens hem divertit jugant al joc del “Brain vox”. Un joc d’atenció visual i comprensió oral. Escollim una targeta, observem durant 20 segons la imatge que hi ha i girem la targeta. Seguidament tirem el dau i segons el número que ens ha sortit, la mestra llegeix la pregunta sobre la imatge i l’hem de respondre. Al començament ens ha costat una mica, però ens ha agradat molt.