CELEBRACIÓ DIA DE LA PAU.

El passat dia dimarts 30 de gener, vam celebrar a l’escola el dia de la pau. Vam treballar amb diferents agrupacions i vam treballar activitats relacionades amb diferents personatges i valors

A educació infantil vam començar a preparar les activitats del dia de la pau uns dies abans. Vam ajuntar-nos tots i totes els i les alumnes d’educació infantil I1, I2, I3, I4 i I5 i cadascú va pintar dues plomes, úniques, diferents i tan especials com nosaltres. Amb totes les plomes, hem creat unes grans ales que portaven el missatge: “No deixis mai de somiar perquè només qui somia aprèn a volar”. També, vam explicar el conte “Una muntanya qualsevol” a partir de la història vam parlar de les baralles, vam aprendre que no solucionen el problemes i que hem de saber demanar perdó i respectar-nos entre nosaltres.

A educació primària vam escollir treballar la Rigoberta Menchú, una dona lluitadora que va guanyar el premi Nobel de la pau per evitar la violència en les tribus indígenes.

A CI i 3r vam visualitzar un vídeo de la Rigoberta Menchú i vam parlar sobre la seva lluita personal. A continuació, vam teixir una mandala de llana per representar la unió, el treball en equip i compartir aquest moment de calma entre tots. Finalment, vam fer un mural escrivint una frase lema de l’autora tots junts.

A 4t i CS vam treballar el personatge a través de la recerca d’informació en grup i la creació d’una presentació Canva.

A continuació, us deixem un recull de fotos del dia.

+fotos infantil

+fotos primària