FEM CAGAR EL TIÓ (P3)

El dilluns 21 de desembre els nens i les nenes  de la classe del mar vam sentir una pudor molt forta, el tionet es tirava pets, tenia ganes de cagar. Li vam donar molt menjar durant molts dies i  ja volia donar-nos els regals! Vam anar a fer-lo cagar a la biblioteca, primer ens va cagar cebes i patates!!! , però després  ja ens va cagar un joc de pilotes i uns dibuixos amb pintures per pintar.

A l’hora d’esmorzar vàrem menjar dolços típics de Nadal. Estaven boníssims!!!

CLIQUEU AQUÍ PER ACCEDIR A L’ÀLBUM

CAGUEM EL TIÓ!!! (INF C)

Divendres 18 de desembre el tió de nadal que va arribar a la classe de les estrelles va començar a tenir mal de panxa i vam decidir fer-lo cagar. Es va emocionar molt de veure com cantàvem la seva cançó i li donàvem copets de bastó i ens va cagar un “super” regal per tota la classe. Tots i totes vam tenir unes làmines per pintar amb aquarel·les i un joc de pilotes. Vam estar molt contents i agraïts al nostre tionet.

CLIQUEU AQUI PER ACCEDIR A L’ÀLBUM

VISITA DEL PATGE JAUME (INF C)

Divendres 18 de desembre ens va visitar al gimnàs de l’escola el patge Jaume. Li vam poder donar la carta dels Reis d’Orient que hem escrit a la classe de les estrelles. El patge Jaume ens va explicar que el Fumera ja li havia escrit molts e-mails explicant tot allò que fem a la classe, com estem fent-nos gran i com ens esforcem per fer cada dia les coses molt millor. Ens va fer molta il·lusió aquesta visita i el patge a l’hora d’acomiadar-nos ens va regalar uns caramels.

CLIQUEU AQUI PER ACCEDIR A L’ÀLBUM

ANEM AL PLANETARI (INF B)

Dimarts  dia 15 de desembre va manar el planetari que estava el gimnàs de l’escola. Vam entrar a dins i ens van explicar moltes coses del fons marí. Vam poder viatjar en un vaixell i en un submarí, fins i tot vam ser bussejadors. Hem vist molts animals que viuen al fons marí ( peixos, crancs, sardines,cavallets de mar, eriçons, dofins, taurons…) i hem après moltes coses d’ells.

Després hem tornat a Esparreguera. Ha estat una aventura molt divertida.

CLIQUEU AQUÍ PER ACCEDIR A L’ÀLBUM