Reunions pedagògiques inici de curs

La reunió pedagògica d’aquest curs 23-24, continuarà sent per comunitats. Hi haurà una primera trobada de les famílies al menjador de l’escola on s’explicarà el funcionament general d’escola i a continuació una reunió per nivell a les classes per explicar el funcionament pedagògic, metodològic i organitzatiu del curs. Seran reunions presencials i es realitzaran a les 17h.

COMUNITAT DE PETITS/ES (I3, I4 i I5) → dimarts, 10 d’octubre

COMUNITAT DE MITJANS/ES→ dijous, 28 de setembre

COMUNITAT DE GRANS→ dimarts, 3 d’octubre

Presentació reunió de famílies comunitat petits-es

Presentació reunió de famílies comunitat mitjans-es

Presentació reunió de famílies comunitat grans

I3. Presentació reunió pedagògica inici de curs

I4. Presentació reunió pedagògica inici de curs

I5. Presentació reunió pedagògica inici de curs

1r. Presentació reunió pedagògica inici de curs

2n. Presentació reunió pedagògica inici de curs

3r. Presentació reunió pedagògica inici de curs

4t. Presentació reunió pedagògica inici de curs

5è. Presentació reunió pedagògica inici de curs

6è. Presentació reunió pedagògica inici de curs

Vídeo presentació AMPA

• A les reunions d’inici de curs hi ha servei de monitoratge.

Durant el curs les reunions individuals entre tutor/a i famílies es realitzaran dos dimecres alterns de cada mes i l’horari serà de 12 a 13:15h aproximadament. Prèviament, el mestre/a us haurà informat.

També es fan reunions individuals durant una setmana al febrer, també en horari de 12 a 13:15h aproximadament.

Per dur a terme les trobades individuals amb el tutor/a, es pot escollir realitzar-la presencialment o si es prefereix, en format virtual mitjançant la plataforma MEET, amb la càmera connectada.

Si necessiteu un justificant com que heu dut a terme una reunió (presencial o virtual) amb algun professional de l’escola, cal que el demaneu al correu de l’escola (a8074823@xtec.cat) especificant el dia, hora d’entrada i de sortida amb les vostres dades i les del vostre fill/a.