Cantata de La Clika

La nostra escola participa des del curs 22-23 en la Cantata de La Clika.

Serà l’alumnat de 2n qui participi en aquesta VI edició on més de 10.000 infants de prop de 300 escoles cantaran i ballaran La Clika arreu del territori. Hi ha escoles a les quatre províncies catalanes, Andorra, Balears i Catalunya Nord.

Les lletres de les cançons parlen de l’amistat i valors universals com l’autoestima, les emocions, l’ecologisme, la cooperació, la igualtat de gènere, l’assetjament, cultura popular…

Aquest projecte culminarà amb un concert que realitzaran al cinema Edison de Granollers dimarts 16 de maig a les 17:00h. Estarem encantades que tots els alumnes puguin assistir-hi i formar part d’aquesta vivència inoblidable que estan preparant amb tant d’esforç.

Informar-vos que els infants estan citats una hora i mitja abans per a fer les proves de so. És a dir que es demana que els nens i nenes estiguin al teatre a les 15:30 h el mateix 16 de maig. Des de l’escola acompanyarem als infants al teatre.

1A CARTA INFORMATIVA. CANTATA CLIKA 2023

2A CARTA INFORMATIVA. CANTATA CLIKA 2023