Colònies

COLÒNIES CURS 2023-2024

A l’escola anem de colònies:

• L’alumnat de P5 (final d’educació infantil)
  • L’alumnat de 2n (final de cicle inicial)
  • L’alumnat de 4t (final de cicle mitjà)
  • L’alumnat de (final de cicle superior i de l’etapa de primària)

Creiem que aquesta activitat és de gran valor educatiu, donen autonomia, fomenten la cohesió, el nostre alumnat conviu i es diverteix amb els seus companys i companyes de classe, lluny de l’entorn familiar, a la vegada que gaudeix d’un entorn natural privilegiat i tornen a casa amb un munt de vivències personals! Per tant, tot i l’organització interna del centre és treballar per comunitats, creiem oportú continuar fent les colònies cada dos anys.

A les colònies es realitzen activitats formatives que complementen el currículum de l’alumnat.

Enguany anirem de colònies a:

CURS DATA CASA DE COLÒNIES POBLACIÓ
COLÒNIES P5 2 i 3 d’abril El Puig de Balenyà Hostalets de Balenyà
COLÒNIES 2n 11 i 12 d’abril Can Ribas Bigues i Riells
COLÒNIES 4t 7 i 8 de maig La Granja Santa Maria de Palautordera
COLÒNIES 6è 29, 30, 31 de maig Càmping Caledonia Tamarit
  • Al gener es realitza un sondeig per veure l’assistència a les colònies. Com estableix les NOFC, aquesta assistència ha de ser superior al 70% perquè es puguin realitzar.
  • Una vegada realitzat el sondeig i tenint en compte el nombre d’alumnes que hi aniran, es calcularà el preu definitiu de les colònies. S’informarà mitjançant correu electrònic i s’haurà de fer el pagament en dos terminis.