Portes obertes, preinscripció i matrícula

JORNADA DE PORTES OBERTES (2024)

La jornada de portes obertes a l’escola Els Picots serà el dissabte 2 de març de 2024 a les 10:00 h.

Com ens organitzarem?

• No cal demanar cita.
  • Ens trobem a les 10:00 h al porxo de l’edifici.
  • En primer lloc, farem una xerrada conjunta al menjador.
  • Per grups, farem un recorregut per l’interior i exterior de l’escola.

Us animem a navegar pel menú de la nostra pàgina web on trobareu documents importants per endinsar-vos en el nostre projecte educatiu i descobrir algunes de les activitats que fem al centre. També podeu veure imatges de les instal·lacions i llegir informació sobre els serveis que ofereix l’AFA i el servei de menjador i acollida matinal.

Per a consultar qualsevol dubte sobre el projecte educatiu o el procés de preinscripció i matrícula, poseu-vos en contacte a través del correu a8074823@xtec.cat o telefònicament al 93.841.56.05 / 634.802.156

PREINSCRIPCIÓ

La preinscripció per al curs escolar 2024-2025 serà de forma telemàtica del 6 al 20 de març de 2024. Si teniu el certificat digital cal que ompliu el formulari electrònic. Si no teniu certificat digital cal que ompliu el formulari de suport informàtic i adjuntar els documents sol·licitats. Veure document explicatiu. Vídeos explicatius per omplir la sol·licitud.

Si feu la sol·licitud de preinscripció fora de termini, la podeu realitzar del 21 de març al 27 d’abril també de forma telemàtica i s’assignaran posteriorment a les presentades en termini.

Per qualsevol dubte a l’hora d’emplenar la sol·licitud, podeu trucar per telèfon (93.841.56.05) o per correu electrònic (a8074823@xtec.cat) i des de l’escola us ajudarem a emplenar-la.

Més informació sobre el procés de preinscripció i matrícula.

Píndoles multimèdia per resoldre dubtes sobre puntuació, documentació…

Calendari preinscripció 24-25

Barem de puntuació preinscripció 24-25

Documentació requerida preinscripció 24-25

Codis dels centres Lliçà d’Amunt

Calendari:

✔️2 de març: jornada de portes obertes a l’Escola Els Picots.

✔️5 de març: oferta inicial de places escolars. Aquesta no és l’oferta definitiva i, per tant, és susceptible de modificacions.

✔️Del 6 al 20 de març: emplenar la sol·licitud de preinscripció. Videotutorial.

✔️Fins al 22 de març presentar la documentació.

✔️17 d’abril: llistat de sol·licituds amb puntuació provisional

✔️Del 17 al 22 d’abril: presentació de reclamacions

✔️25 d’abril: llista de sol·licituds amb puntuació definitiva un cop resoltes les reclamacions

30 d’abril a les 11h: número de desempat per totes les sol·licituds empatades a punts.

2 de maig: llista ordenada definitiva.

Del 29 al 31 de maig: ampliació de peticions de preinscripcions per a alumnes sense plaça assignada a cap centre.

7 de juny: oferta definitiva de places escolars.

10 de juny: alumnes assignats al centre amb indicació de primera petició.

10 de juny: alumnes preinscrits al centre.

10 de juny: llista d’espera.

Del 18 al 26 de juny: matriculació. Omplir i entrega de documents a l’escola.

Document inici de curs P3 curs 24-25. ANEM A L’ESCOLA P3. Curs 22-23

Anirem ampliant la informació relacionada amb preinscripció i la matrícula per al curs 24-25.