Com puc fer-me soci/sòcia?

Per fer-se soci o sòcia de l’AMPA simplement cal omplir aquest document de domiciliació bancària AMPA, signar-lo i entregar-lo mitjançant correu electrònic o a l’espai de l’AMPA.

Aquest document servirà per domiciliar el rebut de la quota de l’AMPA.

Si pel contrari, no voleu domiciliar, cal que feu el pagament o transferència al compte bancari de l’AMPA (ES03 0182 3561 02 0201 523587). Recordeu indicar a la transferència nom, primer cognom i curs del nen / nena. Si escolliu aquesta opció també heu d’omplir i retornar signat el document adjunt.

Totes dues opcions et permeten gaudir dels avantatges, descomptes i regals que ofereix l’AMPA  a tots els seus socis i sòcies.

Recordeu que la quota per ser socis/sòcies de l’AMPA és de 25€ per família i tot i que tingueu més d’un fill/a a l’Escola Els Picots, sols haureu d’enviar una vegada el document adjunt.

Les famílies que necessitin fraccionar el pagament cal que us poseu en contacte amb l’AMPA.

DADES AMPA:

E-mail AMPA: ampa@escolaelspicots.cat