Beques

AJUTS ACTUALS I RESOLUCIONS:

NOVETAT! Beques menjador escolars Consell Comarcal 23-24

Termini per presentar la sol·licitud: del 9 de maig  al 9 de juny.
Les sol·licituds s’hauran de fer de forma te­lemàtica a través de la instància genèrica del web municipal, adjuntant el model de sol·licitud degudament omplert i signat electrònicament, juntament amb la documentació requerida a les bases de la convocatòria. Us podeu ajudar amb aquest fulletó informatiu convocatòria fulletó informatiu convocatòria 2023-2024.

Si teniu algun dubte podeu trucar al 93.860.72.20 de l’Àrea d’Acció social com també per demanar cita prèvia.

Resolució atorgades i denegades    Consulta per IDALU

Tanmateix aquelles famílies que no estiguin d’acord amb la resolució us podeu posar en contacte amb l’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament (93.860.72.20).

NOVETAT! Ajuts per alumnes amb Necessitat Específica de Suport Educatiu (NESE)

Termini per presentar la sol·licitud: del 8 de maig al 20 de setembre de 2023.

* Podeu trucar a secretaria o enviar un correu a l’escola per demanar hora per realitzar la beca.

Informació general       Resolució de concessió d’ajuts             Resolució de denegació d’ajuts

Resolució beques material i sortides escolars Ajuntament de Lliçà d’Amunt 23-24

Termini per presentar la sol·licitud: del 16 al 29 de maig.
Les sol·licituds es faran únicament on-line a través del web de l’Ajuntament.