TASTET D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS!

Benvolgudes famílies,

Tal i com l’AMPA va informar a la reunió d’extraescolars d’aquest any la setmana vinent l’empresa Dlleure farà un tastet per als nens/es que vulguin provar diferents activitats. L’horari queda així:
DILLUNS 23:
– Infantil: Teatre.
– Primària: Multiesports.

DIMECRES 25:
– Infantil: Multiesports.
– Primària: Youtubers

DIVENDRES 27:
– Robòtica

Les famílies interessades… Llegeix més»

BON INICI DE CURS

Benvolgudes famílies de l’Escola Els Picots,
Esperem que hàgiu passat unes merescudes vacances! Comencem un nou curs acadèmic carregats i carregades d’energia positiva. Un curs amb moltes novetats i on demanem la màxima participació de tota la comunitat educativa per millorar entre tots plegats la nostra… Llegeix més»

PORTES OBERTES CURS 19-20

Benvolgudes famílies,
Us informem que la jornada de portes obertes de la nostra escola tindrà lloc aquest dissabte 9 de març:
– Famílies amb alumnes de P3 a 6è –> Visita lliure pels recintes escolars de 10:30 a 12:30h.
– Noves matrícules –> A les 10:30h xerrada informativa sobre el projecte educatiu de l’escola i el… Llegeix més»

VAGA GENERAL 8 DE MARÇ

Aquest DIVENDRES 8 DE MARÇ hi ha convocada vaga general. Us informem que, segons la previsió, un 25% del professorat de la nostra escola exercirà el seu dret de vaga.
Cal, doncs, que estigueu informades que no hi haurà activitat lectiva amb normalitat ni sessió de SEP postlectiu i es… Llegeix més»

VAGA GENERAL 21 DE FEBRER

Benvolgudes famílies,
Aquest DIJOUS 21 DE FEBRER hi ha convocada vaga general. Us informem que, segons la previsió, un 30% del professorat de la nostra escola exercirà el seu dret de vaga.