Matemàtiques innovadores

MATEMÀTIQUES INNOVADORES
Els cursos de 1r a 5è treballen les matemàtiques d’una manera innovadora. Fem comptatge, geometria, lògica o estadística manipulativament.
D’aquesta manera, ajudant-nos del material d’Innovamat, fem dues sessions setmanals de laboratori de nombres, on es treballa el càlcul i la numeració.
Una sessió setmanal d’aventures, on… Llegeix més»

PROJECTE FRUITA. Gener

Com ja sabeu, la nostra escola participa en el programa fruita a l’escola i us volem informar del repartiment d’aquesta durant el mes de gener:
Dimecres 13/1 –> Mandarina
Dijous 14/1 –> Poma Golden
Divendres 15/1 –> Pera
– Recordeu que aquesta fruita complementa l’esmorzar de casa, tot i que cada família, valora si cal… Llegeix més»

Nom de les classes

Benvolguts i benvolgudes picotins i picotines! Aquest curs som superherois i superheroïnes! Aquí us deixem el recull del nom i la imatge de cada grup classe. Podeu clicar a sobre de la imatge per ampliar-la. Fins aviat superpoderosos i superpoderoses!

1r
2n