PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

Benvolgudes famílies! És l’hora d’escollir escola per als vostres fills/es i des de l’Escola Els Picots hem organitzat una jornada de portes obertes perquè conegueu el nostre projecte educatiu picotí!

✔️2 de març: jornada de portes obertes a l’Escola Els Picots.

✔️Del 6 al 20 de març: emplenar la sol·licitud de preinscripció.

Del 18 al 26 de juny: matriculació.

Per més informació, cliqueu aquest enllaç.

eTwinning a 6è

Els grups de sisè han portat a terme el passat dijous una activitat eTwinning amb alumnat d’una escola europea. S’han connectat virtualment i han hagut de fer-se preguntes utilitzant l’anglès que només podien respondre “sí” o “no”. L’activitat es deia “Mystery class” i… Llegeix més»

Material a Kenya

Benvolgudes famílies picotines,
Des de l’ONG Amigos de Ositeti ens agraeixen tot el material que ha arribat a Kenya a través de la família portadora.
Compartim amb vosaltres algunes imatges de l’arribada del material i de l’acolliment a les diferents escoles de la zona.
També volem agrair… Llegeix més»