PROJECTE FRUITA. Gener

Com ja sabeu, la nostra escola participa en el programa fruita a l’escola i us volem informar del repartiment d’aquesta durant el mes de gener:
Dimecres 13/1 –> Mandarina
Dijous 14/1 –> Poma Golden
Divendres 15/1 –> Pera
– Recordeu que aquesta fruita complementa l’esmorzar de casa, tot i que cada família, valora si cal… Llegeix més»

Nom de les classes

Benvolguts i benvolgudes picotins i picotines! Aquest curs som superherois i superheroïnes! Aquí us deixem el recull del nom i la imatge de cada grup classe. Podeu clicar a sobre de la imatge per ampliar-la. Fins aviat superpoderosos i superpoderoses!

1r
2n
3r
4t

Llegeix més»

MURAL DEL ROCÒDROM

Benvolguda comunitat educativa picotina,

Com sabeu, l’any passat a l’escola vam crear el projecte pati per tal de remodelar i fer del nostre pati un espai educatiu i profitós.

Així doncs i després que l’ajuntament l’hagi acceptat, aquest any toca iniciar la fase 1 d’aquest projecte i… Llegeix més»

Bon estiu!

Un nou curs acaba… aquest d’una manera molt i molt estranya. Ningú s’ho esperava! Per aquest motiu tot l’equip de l’Escola Els Picots us vol desitjar un molt bon estiu i per seguir amb la línia d’aquests mesos tot molt digital.
Bon ESTIU!!! Gaudiu molt i… Llegeix més»