Treball Cooperatiu

“La cooperació és la convicció plena de que ningú pot arribar a la meta si no arribem totes i tots!”

L’aprenentatge que ens aporta el treball cooperatiu no es basa només en la millora d’assoliment dels continguts sinó que els valors com el respecte, l’empatia i l’escolta de l’altre són l’enriquiment personal i essencial que s’esdevé d’aquesta manera tan especial de treballar.

Aquesta metodologia comença per la distribució de l’aula, segueix amb l’organització de càrrecs i rols a cadascun dels equips que ajuden a potenciar la cohesió de grup per acabar treballant plegats a través de diferents tècniques cooperatives.

A l’Escola Els Picots hi creiem molt en aquesta manera de treballar, és per això que des de ben petits i petites es comença a introduir en el nostre dia a dia! A més, fem formació interna per compartir experiències, explicar la metodologia als mestres nous i resolució de dubtes.

Cliqueu aquí i trobareu més informació referent a com treballem de manera cooperativa a l’escola!