Tornarem al setembre i seguirem impulsant la formació contínua del sector i la indústria agroalimentària

Des de l’Escola Agrària de l’Empordà seguim impulsant la formació contínua per donar resposta a les peticions, inquietuds i necessitats dels professionals del sector i la indústria agroalimentària. Estem compromesos amb l’educació de qualitat, ara i sempre.

Arribem al final del curs escolar 2019-2020 i a mitjans d’aquest mes, iniciarem el nostre període de vacances, però no volíem deixar escapar l’oportunitat de donar-vos les gràcies per la vostra confiança en un any tan atípic i excepcional com l’actual.

A causa de la crisi sanitària viscuda, hem reorientat el format dels cursos i jornades impartits durant els últims mesos. Desitgem que la nova metodologia online sigui del vostre grat i que les quasi 40 formacions que hem ofert des del gener, hagin contribuït a les vostres competències i coneixements i us permetin un millor desenvolupament en el vostre lloc de treball. Estem molt contents i orgullosos de seguir comptant amb vosaltres, sigui al nostre centre o de forma telemàtica. Tornarem al setembre i seguirem adaptant la nostra oferta formativa a les recomanacions de les autoritats sanitàries, perquè la salut, la protecció i la seguretat són els nostres valors més preuats.

Com ja sabeu, ens podeu fer arribar les vostres peticions formatives, escoltarem i valorarem les propostes, que ens serviran com a base per organitzar els pròxims cursos i jornades. La nostra missió és formar-vos i ajudar-vos en tot allò que estigui a les nostres mans. Per adreçar-nos les vostres necessitats de formació, podeu contactar amb la Mònica Pascual, responsable de la formació contínua del centre: monica.pascual@gencat.cat

Només ens queda desitjar-vos un molt bon estiu i agrair-vos de nou la vostra dedicació i compromís. Estigueu molt atents als nostres canals online, per assabentar-vos de tot allò que estem preparant. Ens veiem el setembre!