L’Escola Agrària de l’Empordà dona material sanitari de protecció als professionals d’atenció a la gent gran

• L’Escola Agrària de l’Empordà fa costat a la població d’edat avançada, un dels col·lectius més sensibles als efectes del coronavirus
  • S’ha realitzat una donació al Centre Sociosanitari Maria Gay de Girona de 500 guants de làtex, 72 rotllos de paper higiènic, 6 ampolles d’alcohol sanitari, 150 bates, 25 monos d’un sol ús, gorres i peücs

L’Escola Agrària de l’Empordà ha entregat avui material sanitari de protecció al Centre Sociosanitari Maria Gay de Girona. Concretament, s’ha realitzat una donació de 500 guants de làtex, 72 rotllos de paper higiènic, 6 ampolles d’alcohol sanitari, 150 bates, 25 monos d’un sol ús, gorres i peücs pels professionals d’atenció a la gent gran d’aquesta residència.

El lliurement d’aquests productes s’emmarca dins del compromís de l’Escola Agrària de l’Empordà per ajudar a millorar la situació, aportar el seu gra de sorra en la lluita contra el coronavirus (COVID-19) i frenar la propagació de la malaltia. “Amb aquesta contribució volem donar suport i estar al costat d’aquells professionals que s’encarreguen de tenir cura de la gent gran, un dels col·lectius més sensibles als efectes del coronavirus. Farem tot el que estigui a les nostres mans per revertir la situació que vivim”, ha explicat Teresa Colell, directora de l’Escola Agrària de l’Empordà.

El professor Sergi Altarriba ha fet l’entrega del material a Jordi Pujiula, Director del Centre Sociosanitari Maria Gay de Girona, seguint en tot moment les recomanacions de protecció, prevenció i seguretat indicades per les autoritats sanitàries. “En un moment tan excepcional i sensible com el que vivim actualment, no ens podem oblidar de la gent gran. Els centres geriàtrics treballen dia a dia per protegir els usuaris i donar resposta sanitària als residents que ho necessiten. Des de l’Escola Agrària de l’Empordà hem volgut col·laborar en aquesta lluita i ajudar a través d’aquest donatiu als nostres companys del Centre Geriàtric Maria Gay de Girona”, ha afirmat Sergi Altarriba.