Som molt més que escoles agràries, som futur

Des de la xarxa d’escoles agràries de Catalunya treballem per formar grans professionals del sector primari i agroalimentari a través de la formació professionalFomentar el relleu generacional és una de les nostres màximes, amb l’objectiu de contribuir a la sostenibilitat, manteniment i empoderament d’aquest món gràcies als cicles formatius que oferim.

Els índex d’inserció laboral dels alumnes de les escoles agràries superen el 90%, un cop finalitzats els estudis. El període de preinscripcions al Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries que impartim a l’Escola Agrària de l’Empordà s’inicia el pròxim 29 de maig i finalitza el 5 de juny.

Som molt més que escoles agràries. Som indústria agroalimentària, som innovació, som futur. Us convidem a conèixer la tasca que duem a terme des de les escoles agràries de Catalunya.