Forma’t amb l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà!

Indústria Alimentària: innova, investiga i forma’t amb l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà.

Oferim el Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries, uns estudis que formen futurs tècnics per treballar en la indústria alimentària, ja sigui en departaments de qualitat, producció, investigació i desenvolupament… L’alumnat podrà aprendre els principals processos de transformació alimentària, la gestió de la qualitat, la tecnologia alimentària, nutrició, entre d’altres.

Aquest CFGS de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries s’ofereix en format dual, una metodologia que té com a objectiu apropar l’alumnat al món laboral i adquirir experiència professional. Els estudiants tindran l’oportunitat de cursar el segon any entre l’Escola Agrària i Alimentària de l’Empordà i una empresa del sector agroalimentari mitjançant una beca o un contracte de pràctiques remunerat.

El cicle formatiu consta de 2 cursos acadèmics amb un total de 2000 hores de formació i, el 90% dels alumnes aconsegueixen feina en finalitzar els seus estudis.

El sector agroalimentari és el motor de l’economia catalana. Necessitem més professionals qualificats per fer front a la demanda i les oportunitats laborals que ofereix aquest món.

Forma’t amb nosaltres!

Més informació del cicle formatiu:

Si teniu algun dubte, us podeu posar en contacte amb nosaltres:

📞 972 63 01 23

📩 afarmet.daam@gencat.cat