La setmana del 9 al 16 de febrer el nostre col·legi va viure amb molta il·lusió les consignes del Rei Carnestoltes, que l’alumnat d’Educació Infantil, Primària i ESO va seguir amb alegria i molta creativitat.
Dilluns va començar la gresca de valent:
Amb galtes vermelles aniràs i a la Heidi t’assemblaràs.
Dimarts, amb bata vindràs i com a casa et trobaràs.
El col·legi semblava un dormitori ple de rialles i abraçades.
Dimecres, a l’escola vam brillar de valent.
Amb mitjons diferents, quin dia més sorprenent!
El dilluns 16 de febrer, l’AMPA va organitzar una xocolatada, que va escalfar l’ambient abans de donar pas, a les 12 h, a la rua de carnaval pel poble. A la desfilada hi va participar tot l’alumnat, inclòs l’ESO en pijama, omplint els carrers de color i bon humor. Cada curs i cicle va lluir la seva disfressa escollida:
-
Educació Infantil es va convertir en metges de quiròfan.
-
Cicle Inicial va omplir els carrers de Come-cocos i fantasmes, fent por i rialles a parts iguals.
-
3r de Primària es va vestir d’esportistes animant la rua amb molta energia.
-
4t de Primària va jugar una partida gegant d’escacs.
-
5è de Primària va sorprendre amb la disfressa de medusa.
-
6è de Primària va fer vibrar el carnaval amb l’estil de Grease
- L’ESO va posar el toc més còmode i desenfadat, participant a la festa amb pijama.
L’alumnat es va reunir per cursos al pati i va sortir a les 12.00 h, seguint l’ordre establert: des dels més petits d’I3 fins a l’alumnat d’ESO.
La rua va recórrer tota la plaça Carles III i va finalitzar a la plaça del Coc, posant el punt final a una celebració plena de disfresses, rialles i esperit de carnaval.
🎉 Un any més, el carnaval va ser tot un èxit! 🎉


















































