Pablo Ruíz Picasso. Art al Cicle Superior de Primària

Des que va començar el curs, els nens i les nenes de Cicle Superior de Primària estan treballant  l’obra de Pablo Ruíz Picasso. Al conèixer els seus orígens, han vist que va néixer a Màlaga però que Barcelona va ser la ciutat on ell va trobar artistes i intel·lectuals que van influenciar fortament en la seva vida i en la seva producció artística.

El Museu Picasso ha presentat dins el seu programa educatiu, la possibilitat de realitzar uns tallers molt interessants sobre l’obra de l’autor. Els nens i les nenes de 5è i 6è han participat en el que porta el nom de ” Em veus, et veig…”

L’establiment Els 4 Gats celebra aquest any el seu 120 aniversari. Els nens i les nenes de Cicle Superior han elaborat dissenys ben diversos per a la carta d’aquest restaurant. Picasso va fer el mateix quan era també molt jove. Aquests treballs els han regalat a la Fundació Ferré que gestiona aquest local. La Sílvia Ferré ens va rebre i va agrair i felicitar  tothom per les aportacions artístiques. En breu podreu veure-les publicades a la web de Els 4 Gats i Escola Tarrés.

Si voleu gaudir d’algunes de les obres realitzades pels alumnes i de les imatges de la sortida a Barcelona, aneu a la galeria d’imatges.