Nadal amb Solidaritat 2020

Ja tornem a ser a prop d’aquests dies tan especials com són les festes de Nadal i, com els darrers anys, des del Col·legi Tarrés volem fer palès l’esperit de solidaritat de la nostra comunitat tot ajudant les famílies de la nostra ciutat que ho necessiten.

Per això, convidem les famílies de l’Escola a col·laborar en la recollida de productes de primera necessitat que a continuació us presentem:

• Famílies d’Educació Infantil i Primària: productes d’higiene personal i de la llar com desodorant, gel pel cos, xampú, sabó per les mans, pasta de dents, sabó per la roba, sabó pels plats, lleixiu, desinfectant…  Els dies de recollida seran de dimecres 9 fins dimarts 15 de desembre a les 17h. Aquests productes els entregarem a Càritas Sabadell, perquè els reparteixin a famílies del barri.
  • Famílies d’Educació Secundària: recollida de joguines noves en col·laboració amb la Creu Roja de Sabadell. Dilluns 21 de desembre, els mateixos nois i noies seran els encarregats de portar-les a la Parròquia de la Puríssima, que és qui en fa la recollida i distribució.

Agraïm per endavant la vostra col·laboració i restem a la vostra disposició per a aclarir qualsevol dubte.

Amb aquesta recollida, com cada any, l’Escola i tots els que en formem part volem mostrar el nostre suport a totes les persones que pateixen situacions de vulnerabilitat.

Confiem en la participació de tothom!

Col·laborem amb les següents entitats:

#BonNadalPerATothom