Trobada d’antics alumnes i mestres

El darrer divendres 13 d’abril, vam celebrar la trobada d’antics alumnes i mestres de l’Escola amb motiu del 50è aniversari que celebrem enguany.

La Neus Tarrés, fundadora del Centre, va donar la benvinguda als assistents tot agraint la seva presència a l’acte commemoratiu.

Hi va haver una exposició de fotografies de les cinc dècades de promocions escolars i tothom va poder trobar-ne alguna de quan eren molt més joves. Va ser un vespre ple de records, retrobaments, abraçades i anècdotes.

Fem una crida a tots els assistents perquè ens feu arribar a través del correu de l’Escola (info@escolatarres.com) alguna fotografia de la Trobada que us sembli que puguem afegir al recull que trobareu clicant aquí.