Tot a punt per la tornada parcial a l’Escola

Durant aquesta setmana s’ha preparat l’Escola per la pròxima obertura el dilluns 8 de juny amb les màximes condicions d’higiene i seguretat per l’alumnat i personal docent i no docent.

En aquest sentit, s’ha dut a terme una desinfecció en profunditat contra la Covid-19 als espais necessaris per l’obertura parcial. Per fer tractament, realitzat per l’empresa Neteges Llumar, s’ha utilitzat amoni quaternari i hidroalcohol, que s’han aplicat a les diferents superfícies, terres, parets, portes, taules i cadires, així com en altres elements que podrien estar afectats.

També s’han col·locat dispensadors d’higienitzant hidroalcohòlic a l’entrada del centre i en altres punts estratègics, ja que s’hauran d’utilitzar obligatòriament en el moment d’entrar al centre, entre d’altres moments.

Recordem, també, que és obligatori l’ús de mascareta per part de treballadors, pares i mares que accedeixin al centre i l’alumnat major de 6 anys (l’alumnat se la podrà retirar quan ho indiqui la persona tutora perquè es mantindrà la distància física).

Les famílies s’hauran d’esperar fora de les instal·lacions del centre i només podran entra prèvia autorització de l’Escola per poder venir a recollir llibres i materials oblidats a les aules.