Sopar en família pel 50è aniversari

El passat divendres 25 de maig, vam celebrar el sopar amb les famílies amb motiu dels 50 anys de l’Escola. Vam poder gaudir d’un vespre amb una temperatura excel·lent i un ambient fantàstic, les taules lluïen amb tot tipus de menjars, postres i begudes.

Per l’escenari va passar un grup de Bollywood que ens va animar a ballar amb elles. La Pilar i el seu acordió va convidar-nos a cantar unes havaneres. La Laura Rama acompanyada del seu grup va amenitzar la vetllada amb un seguit de cançons i, finalment,  el Josep i la Pilar van acabar la vetllada fent-nos ballar salsa.

Gràcies per la vostra assistència i per haver fet possible un sopar per recordar!

Si voleu veure algunes imatges, cliqueu aquí.

1. SANDRA VILLENA

No vam poder assistir al sopar, però és un orgull el haver pogut formar part d’aquest 50 anys, en el nostre cas 21 i encara quedan 3 més. Molt agraits per tot el que heu fet per el meus fills i per la gran escola que sou. Felicitats a tots