Renovació parcial del Consell Escolar

Sabadell, 8 de novembre de 2021

Benvolguda família,

El Consell Escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern dels centres docents, amb funcions en l’àmbit de la programació general que amb caràcter anual elabora la Direcció del Centre i en el seguiment i l’avaluació de les seves activitats. També tindrà les facultats que li puguin atorgar les Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC). El Consell Escolar del Centre es reuneix preceptivament a l’inici i al final de curs, i quan així ho determinin les NOFC.

El Consell Escolar del Tarrés està constituït per:

• La directora del centre que actuarà com a presidenta del Consell
  • Tres representants de la titularitat del centre
  • Quatre representants dels professors
  • Quatre representants dels pares o tutors dels alumnes
  • Dos representants dels alumnes de Secundària
  • Un representant del personal d’administració i serveis

Tenen dret a elegir i ser elegits representants del Consell Escolar els alumnes, els pares o tutors, els professors i el personal d’administració i serveis inclosos en el cens electoral.

La condició de membre electe del Consell Escolar del centre s’adquireix per a quatre anys. Cada dos anys es renoven la meitat dels membres representants dels professors i dels pares d’alumnes.

Enguany, després de l’ajornament de l’any passat, cal la renovació parcial dels membres del Consell Escolar del centre; per tant, cal elegir:

• Dos representants dels professors
  • Dos representants dels pares i mares
  • Dos representants dels alumnes

Us comuniquem el calendari de les actuacions previstes per a la renovació de la meitat dels representants de pares i mares en el Consell Escolar de l’escola:

• Constitució de la Comissió Electoral: el dilluns 8 de novembre
  • Exposició del cens electoral a la recepció de l’escola: del 9 al 17 de novembre
  • Presentació de les candidatures a la recepció de l’escola: del 9 al 15 de novembre
  • Publicació definitiva de les candidatures: dimarts 16 de novembre
  • Celebració de les eleccions: el dimecres 24 de novembre, de 8:30 a 9:30h, de 12:30 a 13:30h i de 16:30 a 17:30h a la recepció de l’Escola
  • Publicació dels resultats de les eleccions: divendres 26 de novembre
  • Constitució del nou Consell Escolar: dijous 16 de desembre

La presentació de candidatures s’ha de fer complimentant un imprès que trobareu a la Secretaria de l’Escola i lliurant-lo també a Secretaria abans del dilluns 15 de novembre. L’imprès amb la vostra candidatura serà entregar a la Comissió Electoral, qui valorarà i aprovarà la candidatura si s’ajusta als requisits establerts.

El vot i la candidatura és personal, no per família; així doncs, poden votar i presentar-se tant el pare com la mare.

Per a més informació podeu enviar un correu a consellescolar@escolatarres.com o consultar la pàgina sobre el Consell Escolar:

Pàgina de l’Escola sobre el funcionament i composició del Consell Escolar del Tarrés.

Atentament,

Gerència