Programem amb Scratch (6è Primària i 4t ESO)

Durant aquest curs, l’alumnat de 6è de Primària començarà a treballar la Robòtica mitjançant el programa Scratch, amb els iPad’s de l’escola. Avui han rebut una primera sessió per part del grup d’alumnes de l’assignatura TiC de 4t d’ESO, que els hi han anat a fer una introducció a la programació.

Han treballat sobre elements bàsics per aconseguir el moviment dels diferents components, hi han afegit so i, d’aquesta manera, s’ha despertat la curiositat en l’alumnat de 6è. Ha sigut una activitat molt positiva per ambdós grups i un bon tast per iniciar la programació sense pors.

Podeu veure imatges prement al vostre curs 4t ESO  i 6è d’EP.