Jornada de portes obertes

Benvolguts/des,

Al llarg dels mesos de febrer i març, les famílies amb infants que han de començar l’escolarització, estan coneixent les diferents ofertes educatives que hi ha a la ciutat. És per això que el proper dissabte 24 de febrer realitzarem una jornada de portes obertes a l’Escola, on us explicarem qui som, com som i com treballem. La visita estarà oberta a totes aquelles famílies que hi estiguin interessades, així com també aquelles que ja porten els seus fills/es a l’Escola.

Dia: dissabte, 24 de febrer de 2018.

Hora: de 11 a 13h. A les 11h i a les 12h hi haurà les visities guiades.

Lloc: Escola Tarrés. Canonge Joncar, 127-B 08201 Sabadell (Barcelona).

Si necessiteu més informació no dubteu en enviar-nos un missatge directe, un email o fer-nos una trucada.

Us hi esperem!

Atentament,

Gerència

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *