Creació d’un grafiti amb FEDAC Castellar (4t d’ESO)

Els grup de l’itinerari d’Art de 4t d’ESO hem participat d’un taller de grafiti, dins el projecte #MésArtALesEscoles, juntament amb una escola de Castellar del Vallès, el FEDAC Castellar.

Aquest taller de grafiti ens ha permès desenvolupar una tècnica d’expressió urbana i actual. I a través d’ella hem pogut plasmar el que sentim, pensem i creiem. En la nostra creació apareixen valors, compromisos i objectius de futur, mitjançant paraules com respecte, diversitat, creativitat, valors i la més destacada: somni.

Compartim inquietuds, potencialitats i creativitat amb companys d’altres escoles!

Per resumir el procés creatiu del grafiti hem fet el següent video: TimeLapse del grafiti amb FEDAC Castellar.

Podeu trobar més fotos al nostre Instagram i Twitter!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *