Concerts de Nadal

La millor manera d’acabar el trimestre i desitjar-vos unes bones festes és compartint el concert de Nadal amb totes les famílies. Per aquest motiu divendres 16 i dimarts 20 de desembre van tenir lloc els Concerts de Nadal al pati de l’Escola.

El primer torn va ser pels nens i les nenes de 1r, 2n i 3r de Primària i seguidament l’alumnat de 4t, 5è i 6è. La canalla de cada nivell va recitar el poema de Nadal i  va cantar la nadala que havia preparat.

Dimarts va ser el torn dels més petits de l’Escola que van gaudir del moment, encara que fos amb una mica de vergonya però amb moltíssima gràcia!

MOLT BONES FESTES!