Celebració de la Diada de Sant Jordi a l’Escola

La Diada de Sant Jordi sempre és bonica de celebrar ja sigui a l’Escola o al carrer. Aquest any, després que el curs passat la celebració fos en petit comitè cadascú a la seva llar, ha tornat a ser un dia molt especial!

Els infants i joves de l’Escola han participat en les diferents activitats dutes a terme durant la setmana i especialment divendres 23.

A Infantil i Cicle Inicial es va explicar la Llegenda de Sant Jordi, van gaudir de la representació de contes populars amb un toc personal dels companys de Cicle mitjà B, van fer un punt de llibre (P3 i P4 i Inicial) i una rosa (P5) i diverses activitats més. Divendres a la tarda van dansar pels seus companys una dansa popular catalana i van cantar cançons on el drac, Sant Jordi, la princessa o la rosa n’eren els protagonistes.

A Cicle Mitjà van elaborar una rosa sobre fusta. Per petits grups van crear poemes i auques i divendres 23, els van recitar i llegir per a tot l’alumnat d’aquest cicle. També van recitar poemes de diferents poetes.

A Cicle Superior, l’alumnat va inventar una història basada en la Llegenda de Sant Jordi i van llegir-la a la resta de companys i compayes  de cicle. També van elaborar punts de llibre per regalar als familiars.

A la Secundària, com cada any per la diada, s’ha organitzat un certàmen literari perquè hi participin tots els estudiants. En aquesta edició es podia participar en poesia i narrativa breu – tant en llengua catalana com en castellana – i, com a novetat, aquest curs s’ha fet un concurs de dibuix artístic i de punts de llibre.

El matí de divendres 23 d’abril, al terrat de l’edifici de Secundària, es van reunir tots els nois i noies de l’etapa amb tot el professorat (mantenint les distàncies entre els grups estables) i es va fer l’acte d’entrega dels premis corresponents a cada categoria i una lectura de les obres guanyadores. Els dibuixos s’han exposat als replans de les escales i al llarg d’aquestes.

L’enhorabona a tots els premiats i un agraïment a tots els participants!

Prement sobre cada etapa, podeu accedir a les fotografies:

Vídeo danses d’Educació Infantil i Cicle Inicial: P3, P4, P5, Inicial A, Inicial B i Inicial C.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *