VISITA AL MMACA

El Passat 15 d’abril, els alumnes de GES i preparació a les proves d’accés a CFGM, van visitar el museu de les matemàtiques a Cornellà on van aprendre a construir les cúpules dissenyades per Leonardo Da Vinci utilitzant petits palets de fusta. Els alumnes van participar i col·laborar de manera molt activa, i amb l’ajuda d’un guia i del treball en equip van anant aixecant les cúpules en tres formats diferents.

De manera divertida també van treballar aspectes importants com la lògica i van repassar conceptes bàsics de geometria. Tota una experiència positiva per gaudir de les matemàtiques fora de les activitats que fan a l’aula.

A més a més, el museu disposa de vàries sales on es poden trastejar i remenar materials relacionats amb les matemàtiques, fer puzzles i gaudir d’il·lusions òptiques. Si us animeu els dimecres a la tarda i els caps de setmana hi ha entrada gratuïta, passareu una bona estona.

Aquí teniu les fotos del taller que van realitzar els alumnes