Instal·lacions

L’edifici està ubicat al carrer Mare de Déu de la Mercè núm. 20. Forma part del Casal d’Entitats Sant Josep de l’Ajuntament de L’Hospitalet. L’escola ocupa la primera i segona planta de l’edifici i una aula a la tercera planta. Les altres entitats són Normalització Lingüística de L’Hospitalet, la Comissió de Festes Sant Josep, i l’associació “Amics dels bonsai”.

A la planta baixa hi ha una sala d’actes que es gestiona des de la regiduria del Districte I. Actualment hi fan activitats de manera sistemàtica altres entitats del municipi. L’escola també gaudeix de manera esporàdica d’aquest espai per la celebració de la Festa de Nadal i la de Sant Jordi.

La disposició de les aules de l’escola és la següent:

• Primera planta: secretaria, sala de professorat, aula d’informàtica i 3 aules.
  • Segona planta: La Biblioteca i 3 aules més.