Nadal a l’escola

Aquesta darrera setmana abans de les vacances de Nadal ha estat especial com no podia ser d’una altra manera. Per una banda, han sortit seleccionades les postals guanyadores del 4t concurs de postals de Nadal elaborades per Merche Muñoz (Competic 1) en la modalitat manual, i Elías Pérez (Cicles) en la modalitat digital. Aquesta última ha estat la triada pel claustre com a felicitació oficial de l’escola.

D’altra banda, hem aprofitat per fer una excursió al centre de Barcelona en què hem visitat diferents llocs de la ciutat relacionats amb les festes de Nadal (Casa dels Entremesos, Palau de la Música Catalana, Fira de Santa Llúcia, plaça de Sant Jaume, etc.) que ens han ajudat a conèixer molt millor algunes tradicions i llegendes catalanes lligades a aquesta festa.

Per últim us deixem un vídeo de poemes realitzar pel grup d’Instrumental 3 amb motiu de Nadal

1. Marissa+Bastús+Tarroja

Enhorabona pel video, per la música escollida, pel muntatge i sobretot pel contingut. Els poemes són bonics, la representació que els acompanya està ben pensada i ben teatralitzada i el nivell de llengua catalana mereix un gran reconeixement. És fantàstic el treball realitzat i els esforços que segur que s’hi han invertit acompanyats de bon gust i ganes d’assolir aquest bon resultat. Transmet la satisfacció i l’alegria d’haver aconseguit l’objectiu. Felicitats a tot el grup i a la mestra que ha conduit el procés d’ensenyament aprenentatge.

2. Steve Baker

Moltes felicitats als i les alumnes d’Instrumental 3 pels seus poemes recitats. Ha estat un plaer poder veure’ls i escoltar-los amb aquesta alegria. Bons desitjos de Nadal per a tots i totes. Molt maca també la posada en escena. Felicitem a la professora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *