Consulta el catàleg de la Biblioteca del CFA Sant Josep

Serveis que ofereix la biblioteca del Centre:

• Orientació a la lectura i préstec de llibres

Aquest servei dóna continuïtat a la tasca que va iniciar la professora Asunción Espáriz ja fa quatre cursos escolars amb l’organització i manteniment de la biblioteca del centre.

L’Asun es va jubilar el gener de 2016 però continuarà oferint el servei de biblioteca per tal que durant 6 hores a la setmana, els dimarts i dijous a la tarda i de 15:30h a 18:30h aquest espai estigui obert per poder fer les funcions que li són pròpies, espai de lectura, recerca d’informació, realització d’activitats i préstec de llibres.

La col·laboració de l’Asun a la biblioteca amplia aquest servei amb el compromís d’estimular i potenciar l’habilitat lectora, fer acompanyament d’aquell alumnat que necessiti reforçar la comprensió lectora per a millorar el coneixement de la llengua.

També professorat del centre realitza tasques de manteniment i suport a la biblioteca.

• Club de lectura

Un grup d’alumnes i ex-alumnes del centre, coordinats pel professor Tomàs Callau, han obert un club de lectura amb l’objectiu de treballar la literatura amb comentaris dels textos llegits i la preparació de la visita de l’autora sol·licitada en el marc del programa de foment de la lectura “Lletres a les aules”.

• Conversa de català

L’alumnat de l’ensenyament de llengua catalana de nivell 2 fan parelles lingüístiques i també grups de conversa amb alumnat voluntari d’altres ensenyaments de l’escola. Les trobades són setmanals.