Semipresencialitat a COMPETIC 2 i 3, la nova aposta formativa per al curs 20-21

El centre de formació de persones adultes CFA Sant Josep aposta per al pròxim curs 2020-2021 per la semipresencialitat en els ensenyaments de COMPETIC 2 i COMPETIC 3. Aquesta nova actuació de dinamització i transformació de l’educació al llarg de la vida té com a principal objectiu l’adaptació a les diferents expectatives i situacions personals i professionals de la societat. Ja sabem ben bé com davant qualsevol circumstància personal i/o col·lectiva hem d’afavorir i facilitar el seguiment dels cursos i estudis que siguin d’interès del nostre alumnat.

Per això, la semipresencialitat proposada és al 50%, és a dir, la meitat de les hores lectives es treballaran a classe, i l’altra meitat telemàticament des de casa. D’aquesta manera els alumnes vindran a una única sessió presencial a la setmana de dues hores per als alumnes de COMPETIC 2, i d’una hora i mitja per als alumnes de COMPETIC 3.

Els horaris previstos per a les sessions presencials són els següents:

COMPETIC 2: Dimarts de 17h a 19h

COMPETIC 3: Dimarts de 19h a 20:30h

A la pàgina d’ensenyaments de COMPETIC  podeu obtenir més informació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *