Setmana de la Dona a l’escola

La setmana del 8 al 12 de març, l’alumnat de tots els ensenyaments de l’escola han treballat el feminisme en commemoració del Dia de la Dona des de distintes perspectives i amb diferents elaboracions.

Competic inicial

Ciències Socials I i Ciutadania – GES1

Català 3 i Anglès 3

TIC – GES2

Competic 1

Formació Instrumental – N3

Ciències socials II i moviments migratoris – GES2

1. Marissa Bastús Tarroja

Fantàstica la iniciativa d’impulsar el coneixement del dia de la dona. Amb accions com aquesta es fomenta la difusió i l’esperit critic sobre la societat patriarcal i s’afavoreix la lluita feminista per una societat igualitària per raons de gènere, democràtica i equitativa socialment.

2. Montse

Gràcies, Marissa, pel teu comentari. Hem reflexionat sobre el paper de la dona en l’actualitat des de difetents prespectives. Sobretot hem volgut incidir en el context actual. Tots ens hi hem implicat, però sobretot hem felicitat a l’alumnat per la seva participació en les diferents propostes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *