Preinscripció. Curs 2021-2022

Quan puc fer la preinscripció?

• Telemàticament, del 21 al 29 de juny

• Presencialment, del 21 al 29 de juny demanant CITA PRÈVIA al Telèfon 93 337 24 88

Com es presenta la sol·licitud?

Telemàticament:

• Omplint la següent SOL·LICITUD D’INSCRIPCIÓ des del 21 al 29 de juny.

• Enviant en un correu electrònic a preinscripciocfasantjosep@gmail.com

• La sol·licitud en PDF o bé escanejada.

• DNI, NIE , Passaport en PDF o bé escanejat.

• Foto tipus carnet.

• Altra documentació, si s’escau, com per exemple certificat de notes del curs anterior en PDF o bé escanejat.

• Si l’alumne/a és menor d’edat a més caldrà: Llibre de família o altres documents relatius a la filiació i Consentiment del pare o mare o tutor/a legal del menor (disponible en el mateix document de sol·licitud de preinscripció).

Un cop annexada i enviada la documentació us enviarem un correu de confirmació que servirà de justificant de la recepció de la preinscripció.

Presencialment

Cal demanar CITA PRÈVIA al telèfon 93 337 24 88 a partir del dilluns 7 de juny en el següent horari:

• Matins: dimarts i dijous i divendres de 10h a 12h
  • Tardes: dilluns i dimecres de 17h a 19h.

Presencialment cal lliurar la mateixa documentació esmentada per a la preinscripció telemàtica: Sol·licitud, DNI, Foto carnet, certificat, etc…

Consulteu l’OFERTA D’ENSENYAMENTS

IMPORTANT

Per mesures de seguretat i seguint les indicacions del Departament d’Educació s’establiran les mesures preventives en relació al Covid-19 de cara a la protecció de la salut del personal treballador.  per la qual cosa recordem:

ALUMNAT IOC (Institut Obert de Catalunya)

Matrícula:

• Alumnat antic: del 18 al 25 de juny de 2021

• Alumnat nou i antic: del 2 al 8 de setembre de 2021

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *