Preinscripció curs 2020-2021

Quan puc fer la preinscripció?

• Telemàticament del 15 al 29 de juny

• Presencialment, de manera excepcional del 18 al 29 de juny i demanant CITA PRÈVIA al Telèfon 93 337 24 88

Com es presenta la sol·licitud?

Telemàticament:

• Omplint la següent SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ des del 15 al 29 de juny.

• Enviant en un correu electrònic a preinscripciocfasantjosep@gmail.com en format PDF o fotografia

• La sol·licitud en PDF o bé escanejada.

• DNI, NIE , Passaport en PDF o bé escanejat.

• Foto tipus carnet.

• Altra documentació, si s’escau, com per exemple certificat de notes del curs anterior en PDF o bé escanejat.

• Si l’alumne és menor d’edat a més caldrà: Llibre de família o altres documents relatius a la filiació i Consentiment del pare o mare o tutor/a legal del menor (disponible en el mateix document de sol·licitud de preinscripció).

Un cop annexada i enviada la documentació us enviarem un correu de confirmació que servirà de justificant de la recepció de la preinscripció.

Presencialment (de manera excepcional)

Cal demanar CITA PRÈVIA al telèfon 93 337 24 88 a partir de l’11 de juny en el següent horari:

• Matins: dimarts i dijous i divendres de 10h a 12h
  • Tardes: dilluns i dimecres de 17h a 19h.

Presencialment cal lliurar la mateixa documentació esmentada per a la preinscripció telemàtica: Sol·licitud, DNI, Foto carnet, certificat, etc…

Consulteu l’OFERTA D’ENSENYAMENTS

IMPORTANT

Per mesures de seguretat i seguint les indicacions del Departament d’Educació s’establiran les mesures preventives en relació al Covid-19 de cara a la protecció de la salut del personal treballador per la qual cosa recordem:

• l’obligatorietat de portar mascareta,

• la recomanació de portar guants i el seu propi bolígraf,

• no han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

ALUMNAT IOC (Institut Obert de Catalunya)

Matrícula:

• Alumnat antic: Només telemàticament del 19 al 26 de juny.

• Alumnat nou: del 3 al 10 de setembre.