Nadal a l’escola

Aquests dies abans de les vacances de Nadal l’escola ha estat plena d’activitat. S’ha realitzat la sisena edició del concurs de postals de Nadal en el qual han participat al voltant de 100 propostes entre les dues modalitats, manual i digital. També hem gaudit d’una sortida d’escola al recinte modernista de Sant Pau i al mercat de Nadal de la Sagrada Família; de la mateixa manera, cada grup i matèries han anat fent diverses activitats i àpats en convivència amb els companys abans de les merescudes vacances. A continuació mostrem una petita mostra de Nadal a l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *