M’estic a casa, i continuem en contacte amb l’escola

Són dies de restar a casa i de reinventar-se per tal de mantenir-nos actius entre les parets dels nostres habitatges. A hores d’ara ja ens hem habituat a certes rutines i activitats per tal de mantenir-nos actius. Llegim, sentim música, elaborem les tasques proposades pels professors, ballem, cantem, teletreballem, juguem, realitzem videotrucades amb la família i amics, fem esport, etc. Us proposem un joc, feu-vos una fotografia amb alguna de les activitats que fas a casa habitualment aquests dies i envia-la al correu de l’escola (a8062481@xtec.cat). Amb totes les fotografies rebudes farem una publicació divertida i a més a més continuarem en contacte fins a la tornada a les aules. T’hi apuntes?