L’escriptora Bel Olid visita l’escola

L’alumnat de GES el dia 10 de març va rebre la visita a l’escola de l’escriptora Bel Olid. Aquesta activitat està emmarcada en el programa Lletres a Les Aules en què el centre participa des del 2012, i el qual permet a l’alumnat fomentar el seu èxit treballant la competència lectora, base de molts aprenentatges.

L’objectiu d’aquesta xerrada és apropar a l’alumnat al fet literari i intercanviar punts de vista i experiències amb l’autora.

Hem comentat el llibre Vides aturades de 2017, el qual malauradament està de molta actualitat. La Bel, sobre el contingut del llibre, ens ha comentat l’equívoc d’anomenar els campaments temporals construïts pels governs o altres organitzacions com a camps de refugiats, ella els anomenaria millor com a camps de concentració. També ens ha explicat més coses de la seva experiència personal i de l’activisme social.

L’Issac, alumne de Ges 2, ha fet la gravació de la xerrada i aviat en penjarem el muntatge.