Gira en anglès pel Modernisme barceloní

El dia 2 de febrer l’alumnat d’Anglès I, II i III van gaudir durant dues hores del tour Modernisme. La ruta va començar a l’hotel casa Fuster, a passeig de Gràcia, i va finalitzar al Palau de la Música. Durant tot moment els alumnes van seguir l’escolta de la guia, la qual ens va proporcionar radioguies per tal de facilitar la comunicació. El tour es va fer a mida específicament pels alumnes d’Anglès inicial, els quals van tenir l’oportunitat de posar en pràctica els continguts treballats prèviament a classe, així com de millorar la comprensió i comunicació oral. Tot plegat, els participants van tenir l’oportunitat de gaudir de l’arquitectura i la història dels edificis més emblemàtics de Barcelona en un Anglès senzill i instructiu.
Ens apuntem a un altre tour el curs vinent, això sí, un pèl més tard, perquè en visitar els edificis més emblemàtics del passeig de Gràcia feia un aire molt fred i gelat que ens va traspassar fins als ossos!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *