Celebrem el final del 1r trimestre i el començament de les festes de Nadal

El passat 20 de desembre vam tornar a celebrar Nadal a l’escola tal com sempre ho havíem fet abans d’aquests anys de pandèmia, amb una gran festa de retrobament en companyia de tota la comunitat educativa del centre, i amenitzada pel grup “La Portàtil FM”. En aquest magnífic concert vam poder gaudir de diferents músiques tradicionals del món, algunes relacionades amb les festes nadalenques, de les que no van poder faltar per descomptat de cançons catalanes.

També vam aprofitar l’ocasió per lliurar els premis a les postals guanyadores del 5è Concurs de Postals de Nadal de l’escola, que enguany han estat, en la modalitat digital per a l’Eva González del grup de Competic 2, i en la modalitat manual per a Natividad Lobo del grup d’anglès inicial.

Després d’aquests moments d’harmonia i felicitat conjunta tan sols ens queda desitjar-vos:

Bones Festes de Nadal

i molt bon any nou 2023