Participació en la 1a Trobada d’ estudiants de la XES_Badalona

Cristian, Ernest , Juan  i  Iker són els noms dels quatre alumnes que ens han representat a la  1a  Trobada d’estudiants de la XES- Badalona (Xarxa d’Escoles de Badalona per a la Sostenibilitat)  celebrada a l’Escola de Natura Angeleta Ferrer – Can Miravitges el dia 17 de maig. Els participants han estat al  voltant de 150 estudiants de tots els nivells, des de primària, educació especial, secundària, batxillerat i adults.  N’estem molt orgulloses i agraïdes per la implicació dels alumnes en aquest projecte, així com a la docent de ciències de GES 2 i a la coordinadora d’Escola Verda del nostre centre. A través d’un joc de pistes els estudiants han descobert els diferents espais de l’Escola de Natura i alguns aspectes de la biodiversitat que allà s’hi amaga.  Cada centre ha presentat una experiència  relacionada amb la sostenibilitat. La nostra ha girat al voltant dels microplàstics. D’altres han fet caixes d’ocells, ventiladors solars, fabricació de bioplàstic, productes de l’ hort escolar, tallers d’insectes,  etc. La trobada ha comptat amb la presència de la Regidora de Medi Ambient, Sònia Egea. A la cloenda s’ha fet la lectura d’un manifest, elaborat prèviament per docents  i alumnes, per posar en valor la tasca que es desenvolupa des de l’Escola de Natura Angeleta Ferrer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *