FORMACIÓ INICIAL CORREU CORPORATIU I EVA

Com em puc comunicar amb el meu professor/a o amb l’escola?

Aquest curs, com a novetat, cada alumne del nostre centre tindrà un correu electrònic corporatiu del centre (Aquest correu electrònic funciona sota la plataforma GMAIL, però respecta totes les lleis de protecció de dades LOPD)

Característiques del correu que se us assignarà:

• Té clarament una finalitat educativa i en acabar la relació amb l’escola es donarà de baixa
    • Tots els correus tindran el mateix format: “grup+curs+inicialnom+1rcognom@cfamorerapomar.cat”
    • Podreu utilitzar qualsevol contrasenya, però en cas d’oblit, podeu demanar als vostres professors que us la regenerin
    • Totes les comunicacions entre l’escola i tots vosaltres es realitzaran per aquest mitjà de comunicació, es recomanable que us configureu aquest correu electrònic als vostres dispositius mòbils, per a rebre qualsevol notificació urgent de l’escola.
    • Per accedir al vostre correu electrònic per primera vegada, haureu d’entrar com si anéssiu a un correu de gmail i el el nom d’usuari posar l’adreça sencera i la contrasenya que us hem indicat i que després canviareu.

Quins materials o equipaments són necessaris a casa?

• Ordinador o dispositiu portàtil amb connexió a Internet
    • Webcam
    • Auriculars i micròfon
    • Recomanable: impressora i dispositiu per a poder fotografiar o escanejar documents

A continuació teniu uns video-tutorials per a poder accedir als cursos on treballareu (Google classroom)

Rebreu un correu electrònic al correu corporatiu de l’escola amb els enllaços als vostres grups de treball.

♦Com accedir a google classroom

Videos of the Passy Muir Valve - Passy-Muir