Èxit del I Mercat d’Intercanvi

Prop d’un centenar d’alumnes han participat aquest mes d’abril al I Mercat d’Intercanvi del CFA Morera Pomar. Al mercat, s’hi han pogut trobar tota mena de productes, des de roba, sabates, bosses de mà, complements i petits electrodomèstics. La finalitat d’aquesta iniciativa, segons Maria Martínez, de la Comissió Verda de l’escola, és “reutilitzar, reduir residus i consum, allargar la vida dels productes i, en definitiva, afavorir el  medi ambient”. L’esdeveniment s’ha amanit, a més, amb música de diversos estils.

Paral·lelament al mercat, el centre ha organitzat una xocolatada per recaptar diners per a la investigació del càncer infantil de l’hospital Sant Joan de Déu. En total, s’han aconseguit 330 euros que es destinaran de manera íntegra a aquesta institució mèdica de referència. Per ser coherents, l’alumnat ha portat un got de casa per evitar generar residus.

A banda, un parell d’alumnes procedents de l’Argentina, Xavi i Alejandra, han ofert una demostració de tango, el ball més popular i internacional del seu país i també d’Uruguai.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut