Graduat en educació secundaria per adults (GESO)

Condueix a l’obtenció del títol de Graduat en Ensenyament Secundari (GESO). Facilita l’adquisició de les competències bàsiques, és a dir, aquelles capacitats que permetran que l’alumne aprofundeixi en el coneixement de la realitat, procurant una formació integral tot introduint nous ensenyaments i noves metodologies. Es desenvolupa en tres àmbits de coneixement.

• Nivells

S’organitza en dos nivells (nivell 1 i nivell 2)  i de forma modular. El currículum complet consta de 34 mòduls (28 obligatoris i 6 opcionals).

• Horaris

GES 1

GES 2

• Un curs (595 hores anuals) per cada nivell. Durada